onsdag 1. september 2010

DT bidrag

Bloggen har den siste uka vært fullstentig tørrlagt! Ny jobb,gammel jobb,skoleunger,og oppspart husarbeid har tatt det meste av tiden. Men noe papir har jeg da hatt fingrene borti,bortsett fra dopapir! I dag åpner
SEPTEMBERGALLERIET til Papir i hjertet,og dette er mine bidrag denne mnd!
På bildet over ser du et kommodekort,laget av vanlige fyrstikkesker.

Et vintage posekort.


Smellbon-bon kort,fyllt med karameller,laget av dorull.


Sjørøverhjerte,laget av gamle atlas-sider,fyllt med stappevatt,sydd med maskinsøm!


Baksiden,med tag,og plass til en personlig hilsen!



En magnoliavimpel,sydd i hvitt bomullstoff,med masse herlige Tildaer,frget med promarkers!



Magnoliavimpelen var gøy å lage,men ligger nå i hobbyhulen og samler støv!
Lyst på den? Eller vet du om ei lita prinsesse som kan ha en sånn i prinsesserommet?
Gi meg et hint,så kan du få den!
Her i kåken var det ingen av gutta som ønsket seg sånn....så rart!
Det er tre dager igjen til stempelmessa i skedsmohallen,og jeg gleeeder meg!!!
Ha en toppers onsdag!!!







39 kommentarer:

Mona sa...

Hei!

Så utrolig søt vimpel du har laget ;)
Jeg kjenner ei prinsesse som ville ha satt pris på den... ;)))

Mona :)

bojose sa...

Så mange nydelige ting du har lagd her.
Likte så godt den komoden jeg :) og vimplene var da så søte :) men jeg har ingen liten prinsesse lengre, bare en stor :)(hun er 24år, hihi)
Ha en flott dag, klem :)

Jannickes Hjemmekos. sa...

Du er en fantastisk kort-maker, Janne. Blir imponert av hva du klarer å trylle frem av papir, lim og dill-dall. Har hatt bloggtørke, men nå er jeg i gang igjen... Klem fra meg

MonaV sa...

Du er bare helt utrolig Janne.
Hva er det du ikke klarer å trylle frem?
Jeg bare måper over din kreativitet.
Superflotte ting du har laget!!
Jeg digger det sjørøverhjertet.

Toto og Tutu sa...

Helt nydelige ting du har laget denne mnd, og annerledes og kreative ting som man ikke ser i annenhver kortlagerblogg! Kjempeflink er du!

Gleder meg til å treffe deg om noen dager! ☺

Jannickes Hjemmekos. sa...

Hei, Janne
Vi har malt både kjøkken- og soveromsgulvet og det er helt topp. Brukte "tre stjerners gulmaling" - den blander de i hvilken farge du måtte ønske. Lykke til. Klem

Lenas kort sa...

Her var det mye flott :-) Magnplia vimplene er bare så søte :-) Flink du :-)

Heidi sa...

Så mye flott du har laget Janne!
Blir helt satt ut jeg. Lekkert alt sammen:)
Så kreativ og flink du er:)
Ha en flott dag, klem:)

Ida sa...

Så supre septemberbidrag!:) Liker godt de kommodene...Posekortet var også lekkert!

Vimplene ønsker jeg meg over senga! Det må gubben tåle, når han bare produserer gutter!!!
(sa hun bittert) Neida! Gutter er topp...

Smykkas sa...

Ja ha. Her kom det opp feilmelding og da er det bare å begynne forfra.

Jeg blir rett og slett målløs over alt det vakre som kommer fra dine hender. Den ene herligheten avløser den andre.

HELT TOPP ALT SAMMEN!!!!

Vi har hatt sol i dag, men det merkes godt at vi nærmer oss en ny årstid.

Klem fra Astrid

MonaV sa...

Hei igjen Janne.
Blomsterstilken du lurte på er fra en større blomsterranke jeg har kjøpt på Indiska. Ser scrappestæsj i alt som er :):)

Yvonne sa...

Eh, hallo! Er ikke nabben en stor prinsesse (riktignok uten prins...) som bare hadde hatt sååå bruk for vimpler på hobbyrommet? Serr!

Victoria's blogg sa...

Guri malla så mye flott du har laget! Ser ikke ut som om du har gjort annet enn å vært på hobbyrommet i det siste! Du er jo så kreativ! Alt var bare lekkert.
Jeg gleder meg også til messa til helga. Må nok dit å titte en dag i hvert fall. Egentlig så burde jeg holde meg unna, for det blir så sinnsykt dyrt hver gang, men jeg bare MÅ en LITEN tur;-)

Klem Victoria

Knerten sa...

Jeg lurer på om jeg skal lage en plakat som sier 'Jeg er fantastisk' og henge på deg på lørdag, jeg ! For det er du, Janne ! En ting jeg lurer på, forresten - hvor mange timer har døgnet ditt ? Du må da ha noen bonustimer som rekker så fantastisk mye ? Imponerende, rett og slett !

Dorullene; gennialt ! (Kan jeg stjele ideen ?)

De flotte sjørøverhjertene; ikke bare Bibelen, men nå også kart - kjempekult ! Ordentlig flotte hjerter du lager :-)

Kommoden er såå flott; med den hjemmelagde vakre nydelige blomsten ble den jo enda bedre, herlig farger og pynt.

Gleder meg til å treffe deg til helgen :-))

Sivic sa...

Her var det mye flott igjen!!
Og gratla med ny jobb, håper du trives med den!
Nå er jeg kommet hjem fra Tyrkia og hverdagen er begynt igjen....
Heldigvis har vi flott vær ute og det nyter jeg : )

Trine Pedersen sa...

Bøyer meg i støvet for dine kreative krumspring. Du er bare suuuuuuperdyktig! Egentlig så skulle du skrevet en hobbybok du. :)

Lykke til i nyjobben!

Klem, Trine :)

Hildegunn sa...

Så morsomme ting du har laget den siste tiden! Flott vimpel også!

Ha en fin uke!
Klem

Guro sa...

WoW Janne, det var utrolig masse flott du har laget på en gang!!! Jeg er like imponert hver gang jeg er inneom hos deg. Sjørøverhjerte var skikkelig flott; hvor henter du alle disse ideene, sier jeg bare. Herlig smellbon bon; stilig komode, og vimplene var jo superskjønne da!!! Om du har noen til overs tenker jeg lille jenta mi gjerne vil ha en; men jeg betaler selvfølgelig :-)
Ha en herlig kveld!
Klem Guro

Randi sa...

Så mye fint du har lagd og den Magnoliavimpelen var bare nydelig :-)
Ha en fin kveld!

bestevenn sa...

Hei igjen. For noen flotte bidrag du har laget, og så mye variert og spennende og inspirerende. Så morsomme innlegg. Gleder meg til å treffe deg på lørdag. Jeg har planer om å komme når det åpner, så må jeg i en 95 års dag til en av mine beste venner, og kommer så tilbake til treffet på kvelden. Dagen er reddet! Og for å melde meg på ønsket om prinsessevimpel... mitt barnebarn (som skal bli scrapper slik som mormor når hun blir stor), har nettop flyttet og har for første gang fått egen seng og et lite som. Tror hun ville svevet i himmelen for noen vimpler. Hun malte veggene på rommet sammen med meg og gjorde en kjempejobb! Utrolig jente... Gleder meg i hvert fall til å treffe deg. Tror kanskje jeg begynner å le når jeg ser deg,. ..

Heidi sa...

Her var det bare så utrolig mye lekkert,Janne!!
Likte så godt sjørøverhjertet..♥ og kommoden,vimplene... ja alt sammen var jo like fint:))
Har vel sagt det før,men det tåler å bli gjentatt mange ganger... Fantastisk kreativ er hva du er,Janne ♥

ha en fin kveld!
klem fra Heidi:)

Kort-amatør:) sa...

Jøss -så mye flott du har laget! -sjørøver-jenta var jo bare hærlig:)) -tror hybelkaninene bor hos deg fremdeles.. -med alle de flotte kreasjonene du har laga innimellom! he he
Vimplene var knallsjønne, -passer flott inn i ny-opp-pussa jenterom eller til fruen i huset! Øverst på ønskelista:))
Klem fra mæ

Mette sa...

Du store min hvor mye lekkert og flott du har laget, du er utrolig dyktig Janne!! Jeg er mektig imponert over alt du lager og ikke minst hvor kreativ du er! Kommoden var bare sååå lekker, spørs om ikke jeg må lifte litt...Smell bon bonene var også helt geniale..flott ide. Hjertet , kortet og vimplene, ja alt var flott!

Jeg skal også på messa i helga, så kansje jeg får hilst på deg...koselig å møte bloggvenner IRL.

Ha ei fortsatt kreativ og fin uke:))

Klem Mette

Lambi sa...

Du verden Janne, blir like imponert over deg hele tiden jeg! Ser igrunn ikke ut som du har gjort annet enn å scrappe hele uka synes jeg! Vimpel, smell bon-bon, komode osv...alt sammen helt nyyyyydelig og veldig stilig! Virker som du bobler over av idéer!!! Inspirerende å titte innomdeg...Nå må jeg på jobb, men får mye mer lyst å scrappe av en tur innom her gitt! ;) Ha en flott og kreativ ny dag! Klem

Connie sa...

Wooow skal si du kan trylle frem det meste.
Så mye lekkert du har laget.
Du er helt rå.
ha en fin dag.
Klem Connie

Sissel sa...

Fantastisk Janne!!
Her sprudler det over av kreativitet, skjønner bare ikke hvordan du får tid. 3 unger, 2 jobber osv.......

Klem Sissel

toi9 sa...

Herremin Janne, hvor flink du er!!!
En så herlig kreativitet, uten like ;)
Du har så mange stilige påfunn!!!
Kommoden var bare rålekker!!
For den saks skyld var ALT det!!!
Mulig det blir noen lifting av det du har laget ;)

Ha en finfin torsdag ;)
klem Toini

Pink lady sa...

Wow!!! Her var det utrolig mye lekkert, Janne!
Du er bare så oppfinnsom og kreativ! Imponerende!!
Så nydelig kommode, atlas hjerte, smellbon-bon, posekort og vimpelen!! Herlig alt sammen-punktum:-)

Ha en fin torsdag med alle dets gjøremål!
Klem Laila.

Linda's Side sa...

OMG!!! Så mye du har fått til her. Har du ekstratimer i døgnet eller??
Digget sjørøverhjertet ditt :o) De andre tingene også.
Klem Linda

Therese sa...

Oj, er det sant at du er på jobb om dagen og ikke sitter bundet fast på en stol i hobbykroken din? ;)
Her var det masse fint ja. Så lekker liten kommode. Hjertet var fantastisk og smellbon-bon`ene artige. Nydelig alt sammen. Klem :)

nergele's puslerier sa...

Heisann

Dette var jo riktig kreativt,både sjørøverhjerter,smellerter og ikke minst Tilda vimpelen-(kunne godt ha tenkt meg den selv jeg ,men jeg er vel for gammel til slikt).
Jeg har ei "prinsesse" som jeg ofte scrapper fra nabolaget, da jeg ikke har egne barn, som jeg vet ville blitt kjempeglad i denne..og hun har jo snart bursdag også...

Ha en fin fin messehelg-klemmer fra hilde johanne

GroLinda sa...

Oj!!!! Så flink du er! Kreativ! Det var noen nydelige kort du har laget ;o) Å JA ;o) den magnoliavimpelen hadde passet veldig godt hos mitt herlige prinsessebarnebarn Gro Ingrid ;o) Hun har jo fått navnet mitt + et dronningnavn, og denne dronningen har jo vært ei lita prinsesse en gang! Stå på! Du er kjempeflink ;o)
Klem fra Gro :o)

Gry-Beate sa...

Himmel og hav så mye nydelig du har laget!! Nydelig vimpel!!

;0)Gry-Beate

Lise Katrine sa...

Wow Janne! Den kommoden var berre heilt fantastisk! SKu gitt mykje for din kreativitet!!
Du lager so fantastisk mykje fint :)
Og no angrar eg på at eg ikkje har vore meir aktiv på bloggen dei siste dagane, for den Tilda-vimpelen ville nok gjerne min Tilda Marie hatt ;)
For nokre fine skulegutar :)
Stolt liten kar i 1.klasse da ;)
Mi ho ville ikkje gå på skule lenger når ho oppdaga at ho måtte gjere lekser før ho fekk lov ut å sykle etter skuletid "å, korfor skal det vere so kjedeleg å gå på skulen...." he he bli maaaange laaange år!

Lykke til i ny jobb, og god helg!
Klem, Lise

magnholia sa...

Snakker om flotte kort? Det var jammen meg dine også!!!! Jeg har lagt meg til som følger jeg. Mannen min er også fra Bjørkelangen...by the way...

Hannemor sa...

Fantastiske prosjekter du lager - Magnolia-vimpelen var SÅ skjønn, og den lille kommoden falt jeg veldig for! ♥

mettepip sa...

Så utrolig masse flott du har laget Janne - er nesten helt målløs her;) Sjørøverhjertet var utrolig kreativt og flott, og så vakker som kommoden var. Smellbon-boner og det andre var også lekkert. Vimpelen så jeg vel IRL på messa i går, og den var helt utrolig flott! Så ikke noe til deg da, men kanskje vi treffes i Ski??
klem fra
Mette

Iren sa...

WOW så stilig med slik magnoliavimpel da :) Kjempeflott ble den jo :)

Ha en fin kveld!

Helle sa...

Helløu igjen.
Si meg,var det dine vimpler jeg beundret på messa?
Noe så søtt!
Hadde ønska at jeg hadde sett dette innlegget ditt tidligere,da skulle jeg ha smisket meg til dem.
Du aaaner ikke hvor søt Freddy er når han tar på seg en av mine kjoler,som en søt prinsesse.
Jeg skulle gjerne ha lagt ut et bilde av han med kjolen på i bytte....
Upps,hva sa jeg....
Å du,du er da slett ikke nysgjerrig,vi utveksla jo bare erfaringer og opplysninger ;-)

Nå er det tid for stempling og fargelegging.
Kos deg
Klæm,og hils di andre i gjengen din!